
Dark Post – co to jest i jak go zrobić?
Gdy ustawiasz reklamę na Facebooku to domyślnie utworzony w taki sposób post nie pojawia się na Fanpage.
Dlaczego?
Wyobraź sobie, że robisz testy 5 wersji kreacji graficznej. Co by powiedzieli twoi fani, gdyby zauważyli w ciągu jednej sekundy 5 wpisów na Fanpage?
Dlatego domyślnie reklamy nie wyświetlają się na Fanpage, ale jest opcja, żeby taką reklamę umieścić ręcznie na swojej stronie. W tym artykule dam Ci gotową instrukcję jak to zrobić krok po kroku. Wierzę, że docenisz mój wysiłek i przynajmniej przeczytasz ten post w całości.
Zanim to zrobię chce przypomnieć Ci o możliwości zapisania się na serię 3 WEBINARÓW zakończonych certyfikatem == ZAPISZ SIĘ TUTAJ ==
Jak zrobić DARK POST krok po kroku?
Zanim dowiesz się jak wykonać wszystkie czynności, powiem ci jeszcze, dlaczego WARTO wykorzystywać DARK POSTY w swoich kanałach Social Media.
Najważniejszy powód jest taki,
że w przypadku zwykłego postu na Facebooku nie możesz dodać wielu funkcji,
które zarezerwowane są dla postów reklamowych.
Oto one:
✅ Klikalne zdjęcie
✅ Nagłówek w dolnej części postu
✅ Przycisk CTA (Call To Action – czyli wezwanie do działania)
Zobacz INFOGRAFIKĘ

Jak krok po kroku zrobić DARK POSTA?
Krok 1 Wejdź do menadżera reklam i przygotuj reklamę np. z celem reklamowym RUCH.

Krok 2
Po ustawieniu reklamy możesz ją wyłączyć, żeby nie płacić za promocję. Zrobisz to tutaj.

Krok 3
Przejdź teraz do narzędzi reklamowych Facebooka i wybierz zakładkę „Posty na stronie”. Tam znajdują się wszystkie Twoje posty z Fanpage oraz z menadżera reklam.

Krok 4
W narzędziu z postami na stronie wybierz posty reklamowe.

Krok 5
Wybierz reklamę, którą chcesz opublikować jako post na Fanpage

Teraz wejdź na Fanpage i sprawdź, jak wygląda Twój wyjątkowy DARK POST.
Chcesz więcej takich konkretów? Zapisz się na 3 WEBINARY z CERTYFIKATEM
Jeżeli chcesz więcej takich sztuczek potwierdzonych certyfikatem zapisz się teraz na serię 3 WEBINARÓW z reklamy na Facebooku
== ZAPISZ SIĘ NA 3 WEBINARY FACEBOOK ADS ==
Do usłyszenia niebawem
Mirosław Skwarek
PS. Jeżeli chcesz uczyć się o reklamie każdego dnia obserwuj mnie na Instagramie, daję tam czadu w STORIESACH. Obserwuj mnie teraz.
Bardzo ciekawa opcja – warta do użycia. Swoją drogą, to tworząc kreację reklamową poświęcamy na to czasem sporo czasu, więc warto mieć taki posta reklamowy możliwy do publikacji także poza samymi reklamami, które generują koszty. Dobra instrukcja! 🙂
Dokładnie tak, jest to świetny UKRYTY TIP dla wtajemniczonych! 😉