Założyłeś stronę na Facebooku tzw. Funpage. Gdy już udało Ci się uporać z kwestiami technicznymi pojawił się problem braku fanów. Gdy w jakiś sposób udało Ci się tych fanów pozyskać okazało się, że strona na Facebooku nie wpływa bezpośrednio na sprzedaż. Gdzie zatem leży przyczyna tych problemów? Już odpowiadam.
Powód pierwszy Nie miałeś wystarczającej motywacji, żeby założyć stronę na Facebooku. Prawdopodobnie zrobiłeś to, gdyż taka jest moda. Ostatnio Szymon Majewski w swoim programie śmiał się z tego. Mówił, że dopuścił do głosu fanów na Facebooku, gdyż taka jest moda. Dlatego jeżeli założyłeś funpage z tego powodu, nie będzie Ci się chciało angażować i Twoja strona zarośnie kurzem
Powód drugi Twoja strona na Facebooku jest nudna jak flaki z olejem, czy kolejny odcinek “Mody na sukces”. Piszesz na niej o swojej firmie, gdy nikogo to nie obchodzi. Podajesz linki do allegro lub do swojego sklepu, jednak twoi czytelnicy gdy chcą robić zakupy wchodzą na Allegro.
Na facebooku się relaksują. Podrzucasz linki z produktami z programów partnerskich, to też po pewnym czasie znudzi Twoich potencjalnych klientów. A możesz to zrobić całkowicie inaczej. Wystarczy, że na fanpejdżu:
-
zaczniesz rozwiązywać problemy swoich klientów;
-
umieścisz wartościowe informacje, których nie znajdą gdzie indziej;
-
porozmawiasz z nimi;
-
zmotywujesz ich;
-
opowiesz o produkcie do którego podajesz swój link partnerski.
Wtedy Twoim fani zaczną czytać to, co piszesz na Facebooku.
Powód trzeci. Twoi fani to Twoja konkurencja. Bardzo często widzę, że fanami zostają osoby, które działają w podobnej branży. Ktoś zajmujący się MLM ma bardzo dużo fanów, którzy także działają w tym zakresie.
Ma to duże znaczenie jeżeli chodzi o wymianę doświadczeń, jednak według mnie trudno cokolwiek sprzedać takim osobom.
Jeżeli chcesz, żeby Twoja strona na Facebooku sprzedawał zapraszam Cię do ponad godzinnego nagrania VIDEO, w którym:
-
opowiadam o tym jak pisać na facebooku, żeby nasze wpisy były Ciekawe;
-
zdradzam w jaki sposób zrobić szybki start naszej strony i zapełnić ją treścią w błyskawicznym tempie;
-
pokazuję jakie psychologiczne tricki sprawiają, że nasza strona na facebooku sprzedaje;
-
pokazuję jak wykorzystać potencjał grup na facebook oraz czego kategorycznie nie robić.
Tutaj możesz otrzymać to nagranie >>