Czy wiesz, że na facebooku jest już prawie 2 miliony Polaków? Czyli patrząc inaczej jest to 2 miliony potencjalnych klientów. Dostrzegłem także zjawisko “Facebookomanii”, która polega na tym, że coraz więcej firm, właścicieli stron, serwisów i blogów chce ugryźć ten kawałek tortu.
Z drugiej strony pojawiają się głosy, że facebook nie jest bardzo intuicyjnym narzędziem. Mało kto w Polsce wie jak wykorzystać Facebooka do promocji własnego biznesu.
Dlatego stworzyłem kurs, który przygotowałem z myślą o ludziach, którzy wiedzą, że ….
Gdy pojawia się 2 miliony wygłodniałych, otwartych marketingowo, potencjalnych klientów nie warto patrzeć z boku i się przyglądać.
Przy okazji, że poruszyliśmy już tematykę facebooka mam dla Ciebie kilka podpowiedzi jak wykorzystać go w promowaniu własnego biznesu
Podpowiedź #1 Facebook to medium, gdzie reklama rządzi się trochę innymi prawami. To narzędzie służy bardziej do budowania relacji i prowadzenia dialogu niż rzucaniem w “fanów” KUP, KLIKNIJ itd.
Warto zamiast poleceń zadawać pytania.
Co sądzisz o ….?
Proszę o waszą opinię…
Podpowiedź #2 Nie angażuj się w zbyt wiele projektów (np. jedna osoba obsługująca kilka stron na facebooku), gdyż społeczność może Cię zgnieść. Na facebooku działa mechanizm wirusowy. Z 2 fanów robi się 16, z 16 robi się 64 i nie wiadomo kiedy masz na głowie tysiąc osób głodnych Twojego produkt, w tym 10 aktywnych, które nienawidzą tego co robisz. Jak myślisz co napiszą na Twojej tablicy. Ty jako administrator musisz tego pilnować.
Podpowiedź # 3 Możesz zrobić z Facebooka infolinię – Kocham Facebooka za to, że można wykorzystywać go na wiele sposobów. Możesz np. zupełnie za darmo wykorzystać to narzędzie do prowadzenia infolinii dla Twojego biznesu np. sklepu internetowego. Ktoś zadaje Ci pytanie na “tablicy” Ty odpowiadasz. Widzisz natychmiast kto zadał Ci pytanie, ile ta osoba ma lat, jak wygląda, co ją interesuje, co jeszcze można jej sprzedać.
Jeżeli nie masz jeszcze strony na Facebooku to w ciągu 20 – 30 minut ta sytuacja może się zmienić. Zobacz szczegóły >>