Boty na Facebooku to dla wielu przedsiębiorców zupełna nowość, którą warto włączyć do swoich działań marketingowych. Narzędzie to najłatwiej porównać do listy mailingowej budowanej na messengerze facebooka. Po kilku miesiącach testów udało mi się zbudować za pomocą narzędzia MANYCHAT ponad 700 subskrybentów.
To, co najbardziej zaskakuje w botach na Facebooku to szybkość reakcji odbiorców. Już po kilku sekundach od wysłania wiadomości widoczne są pierwsze reakcje odbiorców. Wyobraź sobie, ze wysyłając wiadomość o promocji, w ciągu minuty masz już pierwsze zamówienia. Nigdy nie widziałem tak błyskawicznie działającego narzędzia.
Marketing automation, quizy i autoresponder
Dodatkowo w narzędziach tych oprócz wysyłania wiadomości na zasadzie mailingu na Messenger, możesz również ustawić marketing automation i kolejkę w autoresponderze. Jest możliwość angażowania klientów w quizy i ustawianie autoodpowiedzi, która zareaguje w zależności od wpisanego słowa przez osobę np. na Twoim Fanpejdżu. Przykładowo, gdy ktoś wpisze frazę faktura otrzyma inną odpowiedź niż osoba, która wpisała słowo rabat, albo allegro. Jeżeli wyczuwasz potencjał tego narzędzia mam dla Ciebie nagranie z webinaru, podczas którego pokazywałem możliwości, jakie daje to narzędzie. Tutaj odbierzesz nagranie >>>
Witaj, w jaki sposób użyć bota do zwiększenia sprzedaży w restauracji?