Sztuka przyciągania klientów

Sztuka przyciągania klientów

przyciąganie-klientowGdy zapytam Cię jaki jest Twój największy problem w skutecznej sprzedaży, odpowiesz zapewne, że są nim klienci. A może bardziej precyzyjnie – ich brak. Nic bardziej mylnego. Twoim największym problemem….


, który odgradza Cię od właściwych dochodów jesteś Ty sam.

Jeżeli w to nie wierzysz, to zadaj sobie pytanie Kiedy osiągasz lepsze wyniki? Czy wtedy gdy z wiarą w osiągniecie pozytywnego efektu zaczynasz sprzedaż, czy w momencie, gdy myślisz sobie, że nici z interesu.

Co śmieszniejsze znam nawet osoby, które rozpoczynając sprzedaż poprzez Allegro, zanim wystawią pierwszą aukcje mówią coś w stylu: chyba i tak nikt tego nie kupi.

Jak odpychasz pieniądze

Teraz prawdopodobnie zadajesz sobie pytanie jak to działa? W jaki sposób działa prawo odpychania pieniędzy,  klientów i radości z życia.

Odpowiedź naukowa:

  1. Zabijasz system motywacji. Kiedy nie wierzysz w powodzenie Twoich działań osłabia się Twój system motywacji. Twój umysł wie,  że  nie chcesz więc się nie stara.
  2. Zdradza Cię mowa ciała. Gdy wewnętrznie przewidujesz porażkę, twoje mikrosygnały cielesne mówią innym osobom: nie chce mi się. Jeżeli w to nie wierzysz, to idąc na zakupy do centrum handlowego poobserwuj sprzedawców i zadaj sobie pytanie Którzy z nich wierzą w swoje zdolności handlowe? Po czym to poznasz?
  3. Umysł da ci to, o co go poprosisz. Nasz umysł realizuje w naszym życiu nasze wewnętrzne obrazy a jest głuchy na słowa. Gdy mówisz do siebie, swoim wewnętrznym dialogiem na pewno tego nie kupi Twój umysł Cię podsłuchuje i krzyczy OK, nasz Pan chce porażki, do roboty. I masz to o Co go prosisz.

Odpowiedź mniej naukowa, nie dla sceptyków:

Gdy w coś wierzysz cały wszechświat, albo jak mówią inni Twój twórczy umysł zrobi wszystko żeby znaleźć okazję aby Ci się udało.

Podsumowanie:

Odniesiesz więcej sukcesów, jeżeli uwierzysz w to co robisz!

 Jak to działa w praktyce?

Odniesiesz więcej sukcesów, jeżeli uwierzysz w to co robisz!

Przed ważną rozmową handlową zobacz w wyobraźni cały przebieg rozmowy. Na końcu wyobraź sobie jak podpisujesz umowę i słyszysz „tak” Twojego klienta. Bardzo ważne, żeby zaangażować wszystkie zmysły podczas wizualizacji

  • zobacz całą sytuacje, zachowanie Twojego rozmówcy, jego gesty, ubranie, elementy wystroju wnętrza.
  • usłysz co do Ciebie mówi, jakim głosem, jaką barwą głosu, usłysz jego śmiech.
  • poczuj uścisk jego dłoni gdy już podpiszecie umowę i zamkniecie sprzedaż. Poczuj pozytywne emocje związane z twoim sukcesem.

I tak kilka razy… będzie Ci się podobało.

Możesz nawet porównać wyniki. Przez tydzień działaj w ten sposób, a w kolejnym tygodniu bez pozytywnej wizualizacji. Napisz koniecznie w jaki sposób Ci to pomogło!


Kolejne, ciekawe artykuły
1 Komentarz
  • Ostatnio zrobiłem sobie TĄ wizualizacje przed rozmową z klientem (jestem przedstawicielem handlowym – budowlanka) jak nigdy wcześniej – chłop był miły i uprzejmy. No i zarobiłem na Twoich podpowiedziach. Z chęcią wziąłbym udział w stacjonarnym twoim szkoleniu. Prowadzisz jaklies?

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)